ΕνημέρωσηΟικονομία

Η βιωσιμότητα στο επίκεντρο της εταιρικής στρατηγικής: Η περίπτωση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Η νέα εποχή, που ξεκινά με την πράσινη μετάβαση, απαιτεί από τις επιχειρήσεις χάραξη νέας στρατηγικής. Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι σήμερα το ζητούμενο και η πρωτοπόρος Ολυμπιακή Ζυθοποιία, με στοχευμένες δράσεις και γνώμονα τη βιωσιμότητα σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας και λειτουργίας της, θέτει ως στόχο της το μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Έτσι, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ», ήδη από το στάδιο της παραγωγής μέχρι και το ποτήρι του καταναλωτή εφαρμόζει καινοτόμες προσεγγίσεις και διαδικασίες, διασφαλίζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες, τους πελάτες της, αλλά και για την ίδια τη φύση. Με τη μείωση των εκπομπών άνθρακα και της χρήσης νερού, με δράσεις για την κοινωνία και τους εργαζομένους, «ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο εταιρικός της σκοπός.

«Μαζί προς το ΜΗΔΕΝ»: Ένα ολοκληρωμένο πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock