ΕνημέρωσηΟικονομία

L. Tassel, πρόεδρος P&G Ευρώπης στο CNN Greece: Με όχημα την καινοτομία, ξεπερνάμε τις προκλήσεις

«Η Ευρώπη αποτελεί μια μεγάλη και εκπληκτική ευκαιρία ανάπτυξης για την P&G», δήλωσε στην αποκλειστική συνέντευξή του στο CNN Greece ο πρόεδρος της Procter & Gamble για την Ευρώπη, κύριος Loic Tassel, αναπτύσσοντας τα σχέδια της εταιρίας για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον.

Όπως ο ίδιος πρόσθεσε, πρόκειται για ένα «δυναμικό και κομβικό κέντρο» για αυτή την εταιρεία – κολοσσό στον χώρο των καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως, αναφέροντας πως η ευρωπαϊκή αγορά είναι η δεύτερη σημαντικότερη, αυτή τη στιγμή, μετά τις ΗΠΑ.

Ο κύριος Tassel καθόρισε το πλαίσιο ανάπτυξης της P&G, κάνοντας λόγο για «ξεκάθαρες νέες τάσεις»: «Βασικό μέλημα έχει γίνει η Προστασία ταυτόχρονα όμως με την Ευεξία. Μια τάση δηλαδή να πάμε ένα βήμα πιο πέρα από την υγιεινή», δηλώνει ο ίδιος χαρακτηριστικά. Παράλληλα, αναφέρεται στις πρωτοφανείς προκλήσεις που χρειάστηκε να αντιμετωπιστούν λόγω της υγειονομικής κρίσης των δύο τελευταίων ετών, επισημαίνοντας πως η P&G αναζήτησε και εντόπισε ευκαιρίες για να τις ξεπεράσει, επισπεύδοντας την υπεύθυνη και βιώσιμη ανάπτυξη.

Ο πρόεδρος της Procter & Gamble για την Ευρώπη στέκεται στο «αυξανόμενο ενδιαφέρον για πιο ποιοτικά καταναλωτικά αγαθά» και στα καινοτόμα προϊόντα που αναζητούν ολοένα και περισσότερο οι καταναλωτές, δίνοντας εξίσου έμφαση στην ανάπτυξη εργαλείων και λύσεων που διευκολύνουν τις OnLine αγορές.

Αναφερόμενος στη χώρα μας, ο κ. Tassel χαρακτηρίζει την Ελλάδα ως «σημαντική αγορά και μια πηγή άντλησης γνώσης για την P&G παγκοσμίως», προσθέτοντας πως οι «τελευταίες και πιο προηγμένες καινοτομίες των προϊόντων μας» έρχονται άμεσα και εδώ.

Τέλος, ο ίδιος στέκεται με αισιοδοξία στην επόμενη ημέρα της πανδημίας, επισημαίνοντας πως οι «πολλές κινήσεις αλληλεγγύης», ειδικά αυτού του διαστήματος, όπου «η P&G βοήθησε σημαντικά τις κοινότητες προσφέροντας οικονομική στήριξη και προϊόντα» επιβεβαίωσε την αισιοδοξία για ένα καλύτερο αύριο: «Ως άνθρωποι, ως ήπειρος και ως πλανήτης, είμαστε πολύ δυνατοί και ικανοί εάν παραμείνουμε ενωμένοι και εάν πιστέψουμε στην επιστήμη, στη συνεργασία και στην καινοτομία, αλλά και στην οικογένεια, τους φίλους και τους συνεργάτες μας. Μαζί, ενωμένοι, μπορούμε να πετύχουμε πολλά», καταλήγει στη συνέντευξή του.

Ολόκληρη η συνέντευξη με τον κ. Loic Tassel, πρόεδρο της Procter & Gamble για την Ευρώπη:

Κύριε Tassel, ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι προκλήσεις για την P&G στην Ευρώπη σήμερα;

Αρχικά, η Ευρώπη αποτελεί μια μεγάλη και εκπληκτική ευκαιρία ανάπτυξης για την P&G. Παρά την κρίση, η Ευρώπη συνιστά μια περιοχή που προσφέρεται για επενδύσεις! Οι επενδύσεις της ίδιας της ΕΕ, τον προηγούμενο χρόνο, άγγιξαν τα 827 δις ευρώ, 260 δις ανά έτος διατίθενται για την «Πράσινη Συμφωνία», ενώ σύμφωνα με τις προβλέψεις η ψηφιοποίηση θα συνεισφέρει στην οικονομία περίπου 2,5 τρις έως το 2025. Η Ευρώπη είναι σίγουρα ένα δυναμικό και κομβικό κέντρο για την εταιρεία μας. Μάλιστα, η P&G Ευρώπης αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη περιοχή μετά τις ΗΠΑ και ξεπερνά το 20% των παγκόσμιων πωλήσεων της εταιρείας μας. Επιπλέον, οι οργανικές πωλήσεις στις ευρωπαϊκές αγορές εστίασης όπως η Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ρωσία και Ισπανία αυξήθηκαν κατά 5% το τελευταίο τρίμηνο, συμβάλλοντας σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξή των κατηγοριών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Ωστόσο, υπάρχουν και οι προκλήσεις που όλοι καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε – και η P&G δεν αποτελεί εξαίρεση. Η υγειονομική κρίση εξακολουθεί να κλυδωνίζει την κοινωνία και την οικονομία παγκοσμίως και εμείς, ως εταιρεία, συνεχίζουμε να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πρωτοφανείς προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα που –όπως σε όλους– δημιουργούν πιέσεις στα κόστη καθώς οι τιμές των μεταφορών και των πρώτων υλών εκτοξεύονται.

Παρ’ όλα αυτά, θέλουμε να κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία. Οι ομάδες μας έκαναν τα αδύνατα δυνατά σε πολλές περιοχές και είμαι εξαιρετικά υπερήφανος για όλους τους ανθρώπους μας, είτε εργάζονται στα εργοστάσιά, στις πωλήσεις, ή στα γραφεία μας. Υπήρξε ταυτόχρονα μεγάλη υποστήριξη από την εταιρία και πραγματικά πιστεύω ότι χάρη στο ισχυρό ομαδικό πνεύμα και το προϋπάρχον καλό επίπεδο συνεργασίας μπορέσαμε να λειτουργήσουμε αποτελεσματικά σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση ώστε να συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές μας, προσφέροντάς τους τα προϊόντα που χρειάζονται – κάθε μέρα.

Ποιες στρατηγικές εφαρμόζετε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, καθώς βρισκόμαστε ήδη στη δεύτερη χρονιά της πανδημίας; Και πώς αποδίδουν αυτές οι στρατηγικές, τόσο για την εταιρεία σας όσο και για τους πελάτες σας;

Αντιμετωπίσαμε αυτή την περίοδο ως μια ευκαιρία να επισπεύσουμε τα σχέδιά μας για την επίτευξη υπεύθυνης και βιώσιμης ανάπτυξης. Η τελευταία διετία ήταν πραγματικά δύσκολη για όλο τον κόσμο, για τους καταναλωτές μας, τους συνεργάτες μας και τους εργαζομένους μας. Οι περισσότεροι από 30.000 άνθρωποι της P&G στην Ευρώπη εργάσθηκαν πολύ σκληρά για να μετατρέψουν τις δυσκολίες σε ευκαιρίες. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας μέσα από μια απλή αλλά αποτελεσματική στρατηγική που είχε ως στόχο την προστασία των ανθρώπων μας, την απρόσκοπτη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας στο εμπόριο και την ενίσχυση με πόρους και προϊόντα τόσο του συστήματος υγείας όσο και των ευάλωτων ομάδων συνανθρώπων μας.

Έχουν αλλάξει τις συνήθειές τους οι καταναλωτές, και ειδικότερα οι Έλληνες καταναλωτές;

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε κοντά στους καταναλωτές μας και να τους στηρίζουμε σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Το 2021-2022, η ανάπτυξη της P&G στην Ευρώπη ενισχύεται από προϊοντικές καινοτομίες που μας επιτρέπουν αρχικά να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών μας και ταυτόχρονα να αναπτύξουμε τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Μας είναι ξεκάθαρες οι νέες τάσεις που διαμορφώνονται, οι οποίες βλέπουμε να αναδύονται και στην Ελλάδα. Βασικό μέλημα έχει γίνει η Προστασία ταυτόχρονα όμως με την Ευεξία. Μια τάση δηλαδή να πάμε ένα βήμα πιο πέρα από την υγιεινή. Έτσι βλέπουμε να αναπτύσσονται κατηγορίες και καινοτόμα προϊόντα όπως τα Ariel Pods και το Fairy Platinum που προσφέρουν άψογα αποτελέσματα καθαριότητας ενώ σε συνδυασμό με τη χρήση χαμηλότερης θερμοκρασίας νερού και πιο φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες μειώνουν ταυτόχρονα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του νοικοκυριού. Παρατηρείται, επίσης, ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για πιο ποιοτικά καταναλωτικά αγαθά. Τέλος, ενισχύουμε τους ψηφιακούς τρόπους επικοινωνίας και διάδρασης με τα προϊόντα μας, αναπτύσσοντας εργαλεία και λύσεις που διευκολύνουν τις Online αγορές – κάτι που απαιτούν όλο και περισσότερο οι καταναλωτές μας.

Πώς βλέπετε την Ελλάδα σε αυτό το πλαίσιο; Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα πλάνα για τη χώρα μας;

Οι στρατηγικές για την Ελλάδα δεν διαφέρουν από αυτές των υπόλοιπων χωρών. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να προστατεύουμε τους ανθρώπους μας, να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών και των συνεργατών μας και να υποστηρίζουμε τις τοπικές κοινωνίες. Η Ελλάδα αποτελεί σημαντική αγορά και μια πηγή άντλησης γνώσης για την P&G παγκοσμίως. Για παράδειγμα, τα στελέχη από την Ελλάδα, το ελληνικό ταλέντο, κατέχει σημαντική θέση στην εταιρία μας. Η προσήλωση τους στην ανάπτυξή των δεξιοτήτων τους και στην αναζήτηση νέων τρόπων και ιδεών έχουν οδηγήσει την εταιρία μας, εδώ και πολλές δεκαετίες, σε αξιοθαύμαστα αποτελέσματα όχι μόνο τοπικά στην Ελλάδα , αλλά και στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες της παγκόσμιας εταιρίας.

Όσον αφορά την εξυπηρέτηση των καταναλωτών μας, πρόκειται για μια αγορά στην οποία η καινοτομία και η υψηλή απόδοση των καθημερινών προϊόντων αποτελούν βασικό ζητούμενο. Έτσι, φροντίζουμε να φέρνουμε τις τελευταίες και πιο προηγμένες καινοτομίες των προϊόντων μας, δημιουργώντας συνολική αξία για όσους επιλέγουν τα προϊόντα μας. Είναι πολύ σημαντικό επίσης το γεγονός ότι παρά τις προκλήσεις στις μεταφορές τόσο στον κλάδο μας όσο και στην ευρύτερη αγορά, η εφοδιαστική αλυσίδα και το διανεμητικό κέντρο στην Ελλάδα συνέχισαν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους απρόσκοπτα. Παρά την τεράστια αύξηση του όγκου των διαδικτυακών παραγγελιών μέσω του e-grocery στην Ελλάδα (ανάπτυξη αξίας πωλήσεων 50% έναντι του 2020 και το 450% έναντι του 2019), καταφέραμε να διατηρήσουμε με ευελιξία την επάρκεια των προϊόντων μας στην αγορά και την εξαιρετικά καλή συνεργασία μας με όλα τα κανάλια διάθεσης των προϊόντων μας – ψηφιακών και φυσικών.

Τέλος, όσον αφορά το κοινωνικό αποτύπωμα, η Ελλάδα πρωτοπορεί στα προγράμματα κοινωνικής ευθύνης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη πρωτοβουλία για τη δημιουργία «πάρκων τσέπης», σε μια προσπάθεια να γίνουν οι ελληνικές πόλεις πιο βιώσιμες.

Πιστεύετε ότι υπάρχει τρόπος η ανθρωπότητα να βγει από την κρίση καλύτερη και ισχυρότερη; Εννοώ ο κάθε λαός, ο κάθε άνθρωπος, αλλά και η κάθε επιχείρηση, ενδεχομένως και η ίδια η Ευρώπη;

Είμαι εκ φύσεως αισιόδοξος άνθρωπος. Πιστεύω ότι κάθε κρίση αποτελεί και μια ευκαιρία. Βέβαια, αυτό που βιώνουμε σήμερα είναι πρωτοφανές για όλους μας. Η ανθρωπότητα δεν έχει αντιμετωπίσει τέτοια πανδημία εδώ και πολλές γενιές και σίγουρα είναι η πρώτη παγκόσμια πανδημία στην ψηφιακή εποχή. Αποτελεί πάνω από όλα μια σκληρή δοκιμασία για πολλούς συνάνθρωπους μας που έχασαν τους αγαπημένους τους ή είδαν τη ζωή τους να αλλάζει ριζικά.

Οφείλουμε, να αναζητήσουμε τρόπους συνεργασίας για να βγούμε από αυτή την κρίση πιο δυνατοί και ενωμένοι. Τέτοια δείγματα συνεργασίας ήταν και οι πολλές κινήσεις αλληλεγγύης. Η P&G βοήθησε σημαντικά τις κοινότητες προσφέροντας οικονομική στήριξη και προϊόντα, και φυσικά δεν ήμαστε οι μόνοι. Νομίζω ότι οι περισσότερες εταιρείες συμμετείχαν σε αυτή την προσπάθεια, συμπράττοντας με πολλούς φορείς και οργανισμούς εκτός του επιχειρηματικού κόσμου. Νομίζω πως μάθαμε –ως άνθρωποι, ως ήπειρος και ως πλανήτης– ότι είμαστε πολύ δυνατοί και ικανοί εάν παραμείνουμε ενωμένοι και εάν πιστέψουμε στην επιστήμη, στη συνεργασία και στην καινοτομία, αλλά και στην οικογένεια, τους φίλους και τους συνεργάτες μας. Μαζί, ενωμένοι, μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Αυτή δεν είναι βέβαια μια διαπίστωση που απορρέει μόνο από την κρίση, αλλά πιστεύω ότι η κρίση –για άλλη μια φορά– επιβεβαίωσε ότι η συνεργασία είναι ο μόνος δρόμος για να μπορέσουν οι κοινωνίες μας ενωμένες να βγουν πιο δυνατές από αυτήν.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock