ΕνημέρωσηΟικονομία

«Μαχαίρι» στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ – Σε ποια προϊόντα μειώθηκαν περισσότερο

Την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ και αναζητούν τις προσφορές στα προϊόντα που ψωνίζουν, για «συγκρατήσουν» τον τελικό λογαριασμό στο ταμείο, οι επιχειρήσεις μειώνουν τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες.

Πρόκειται για μία προσπάθεια από την πλευρά τους να αντεπεξέλθουν στην αύξηση του κόστους παραγωγής που έχει εκτοξευτεί τους τελευταίους μήνες. Στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως η μείωση των προσφορών αποτελεί κι έναν τρόπο ώστε οι επιχειρήσεις να μην προχωρήσουν σε μεγαλύτερες ανατιμήσεις σε μία σειρά από προϊόντα.

Η μείωση της έντασης των προσφορών καθώς και των προωθητικών ενεργειών, όπως για παράδειγμα το 1+1 δώρο, έχει ήδη παρατηρηθεί από τους καταναλωτές στα ράφια και τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, επιβεβαιώνεται ωστόσο και από τα στοιχεία των μετρήσεων των εταιρειών ερευνών.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock