ΕνημέρωσηΟικονομία

Μπάλτας: Στροφή των Ελλήνων στην εγχώρια παραγωγή λόγω διαδοχικών κρίσεων

Η στροφή του ενδιαφέροντος των καταναλωτών στην εγχώρια παραγωγή, δηλαδή σε προϊόντα που παράγονται και κατασκευάζονται στην Ελλάδα (Made in Greece) και φέρουν εγχώριες ή διεθνείς επωνυμίες (μάρκες) είναι αποτέλεσμα των συνεπειών της κρίσης, σύμφωνα με τον Γεώργιο Μπαλτά, καθηγητή  Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μπορούν οι μεγάλες κρίσεις (οικονομικές, κοινωνικές, πολεμικές κ.α) να αφυπνίσουν τους καταναλωτές ώστε να αναζητήσουν τρόπους για την αντιμετώπισή τους στηρίζοντας την εγχώρια παραγωγή; Και όμως μπορούν!

Όπως εξηγεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γεώργιος Μπάλτας, καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντής Μεταπτυχιακών Σπουδών «η επίδραση των μεγάλων κρίσεων στις στάσεις και τις συμπεριφορές των ανθρώπων εμφανίζεται αμεσότερα και σαφέστερα στον κόσμο της οικονομίας, όπου οι εξελίξεις είναι γρήγορες και μετρήσιμες στα μεγέθη των αγορών». Μία τέτοια εξέλιξη στην ελληνική αγορά είναι, σύμφωνα με τον κ. Μπάλτα, «η εξέλιξη αυτή είναι το αποτέλεσμα διαδοχικών κρίσεων με τεράστιες οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες» όπως αναφέρει.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock