ΕνημέρωσηΟικονομία

Πώς ο τουρισμός «ανέβασε» τις πωλήσεις των εποχιακών προϊόντων στα σούπερ μάρκετ

Προϊόντα που καταναλώνονται κατά κύριο λόγο το καλοκαίρι όπως παγωτά, μπύρες, αναψυκτικά αλλά και προϊόντα αντιηλιακής φροντίδας εμφάνισαν το φετινό καλοκαίρι σημαντική ανάπτυξη πωλήσεων σε σύγκριση με πέρσι, στα σούπερ μάρκετ της χώρας. Ακόμη μεγαλύτερη ωστόσο ήταν η άνοδος των πωλήσεών τους στα αντίστοιχα σουπερ μάρκετ στις τουριστικές περιοχές, όπως στα νησιά, την Πελοπόννησο και την Κρήτη.

Η άνοδος του τουρισμού φέτος έδωσε εξάλλου ώθηση και συνολικά στο τζίρο των σούπερ μάρκετ, ο οποίος αυξήθηκε κατά 11% το τρίμηνο του καλοκαιριού με την εταιρεία μετρήσεων NielsenIQ να παρατηρεί, ότι πέραν της επίδρασης των πληθωριστικών πιέσεων φέτος, το τρίμηνο Ιούνιου-Αυγούστου, καταγράφηκε παράλληλα και άνοδος της ζήτησης, με τις περιοχές που προσελκύουν τουρίστες να «πρωταγωνιστούν» στην αύξηση των πωλήσεων.

Σε ό, τι αφορά τα επιμέρους προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και «γεμίζουν το καλάθι» συνήθως τους καλοκαιρινούς μήνες, στις μπύρες ενώ συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,6%, στις τουριστικές περιοχές (νησιά, Κρήτη, Πελοπόννησος) η αύξηση ήταν σχεδόν διπλάσια φτάνοντας το 10,8%. Στα αναψυκτικά τα ποσοστά διαμορφώθηκαν στο 11,2% και 16,7% αντίστοιχα.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock