Επικαιρότητα

Πτώση Canadair: Η αλήθεια και η φράση του πρωθυπουργού που δεν θα προβληθεί άλλο – ΒΙΝΤΕΟ

Πως τα αποκαλούν ειδικοί του κλάδου..
Τα παλαιότερα Canadair στην Ελλάδα μετρούν μισό αιώνα ζωής και χιλιάδες ώρες πτήσης!

Αυτή είναι και η αιτία της απώλειας των δύο πιλότων που σκοτώθηκαν στην Κάρυστο μετά από πτώση του αεροσκάφους τους, ενώ έδιναν μάχη με τις φλόγες! Μάλιστα, πολλοί γνώστες του κλάδου, πάνω στον θυμό και την οδύνη τους, τα αποκαλούν «ιπτάμενα φέρετρα».

 

 

 

 

Η Ελλάδα διατηρεί τα παλαιότερα Canadair στον στόλο της, διότι ο αριθμός των νεότερων αεροσκαφών δεν επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες της αντιπυρικής περιόδου, δεδομένου ότι η κυβέρνηση της χώρας ήρθε σε ρήξη με την Ρωσία, η οποία έχει βοηθήσει κατά καιρούς στις μεγάλες φωτιές με επιτυχία!

Δεν ήταν η πρώτη φορά που Canadair συντρίβεται και πιλότοι βρίσκουν τραγικό θάνατο κατά την ώρα του καθήκοντος. Σε κοντινή περιοχή από το χθεσινό δυστύχημα, δύο άλλοι πιλότοι είχαν σκοτωθεί κατά τη συντριβή ενός Καναντέρ το 2007, μία από τις χειρότερες χρονιές από πλευράς πυρκαγιών, με δεκάδες νεκρούς στην Ηλεία. Το αεροσκάφος τότε είχε καταπέσει στην περιοχή των Νέων Στύρων Ευβοίας, και πάλι κατά τα τέλη Ιουλίου και πάλι σε μεσημβρινή ώρα.

Στο στόλο της αεροπυρόσβεσης συμμετέχουν συνολικά 18 Canadair. Τα 11 είναι τα παλαιότερου τύπου CL-215, ενώ τα 7 είναι πιο σύγχρονα CL-415. Εντούτοις, σε πτητική ενέργεια είναι συνολικά 13, αυτή την στιγμή, επειδή από τα 11 παλαιότερα Canadair, ουσιαστικά πετούν τα 8 και αυτά εμφανίζουν συνεχώς βλάβες!!!

Πέραν τούτου, υπάρχουν σημαντικοί περιορισμοί στην λειτουργία τους και έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία! Ειδικότερα, τα CL-215 λόγω της ηλικίας τους δεν μπορούν να πετάξουν όταν η θερμοκρασία ξεπερνά τους 38 βαθμούς Κελσίου!!!

Μάλιστα, όπως διαβάσατε στο ΕΛ, στην Γερμανία αποτελούν μουσειακά εκθέματα, επιχειρώντας για 30 έτη, ενώ στην Ελλάδα επιχειρούν για 50+ χρόνια (ΕΔΩ)!!!

Αυτό άλλωστε, το παραδέχθηκε και ο πρωθυπουργός, ο οποίο τρεις μέρες πριν το μοιραίο είχε επισκεφτεί τους πιλότους Canadair:

 

Σχετικά τώρα με τα πιο καινούρια Canadair που διαθέτει η Ελλάδα, από τα 7 CL-415, αυτή την στιγμή πετούν τα 5! Αυτό γιατί το ένα βρίσκεται για επιθεώρηση εργοστασιακού επιπέδου στην Γαλλία και ένα βρίσκεται επίσης για επιθεώρηση στην 113 ΠΜ.

Και αυτά όμως μετρούν ήδη περίπου 24 χρόνια υπηρεσίας, εντασσόμενα επίσημα στην Πολεμική Αεροπορία το 1999. Τα παλαιότερου τύπου κατασκευάστηκαν την δεκαετία του ΄70 και από τότε πετούν συνεχώς.

 

Η Ελλάδα δεν μεν είναι η μοναδική χώρα, στην οποία εξακολουθούν να επιχειρούν Καναντέρ παλαιότερης γενιάς, εντούτοις κράτη όπως η Ισπανία και η Πορτογαλία που συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν, έχουν προβεί σε δομικές ανακατασκευές και κυρίως σε αλλαγή του κινητήρα που θεωρείται η καρδιά του αεροσκάφους.

Στην χώρα μας όμως, μας εξακολουθούν να επιχειρούν χωρίς να έχει προηγηθεί τέτοιου τύπου δομική ανακατασκευή!!! «Είναι μουσειακά εκθέματα στην πραγματικότητα, φορτωμένα με αμέτρητες ώρες πτήσης», υπογραμμίζουν οι ειδικοί του κλάδου!

Όλα αυτά λοιπόν οδήγησαν στον θάνατο των πιλότων! Λίγο πριν το μοιραίο συμβάν, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προέδρευσε στις 11:00 το πρωί της Τρίτης (25/7) στο υπουργικό συμβούλιο και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο αφήγημα, ότι δεν υπήρχε νεκρός από την φωτιά, ένα αφήγημα που «πήγε περίπατο».

Η δήλωση που δόθηκε στην δημοσιότητα και προβλήθηκε εκτενώς στα μεσημεριανά δελτία, περιείχε μία φράση η οποία δεν προβάλλεται μετά τον θάνατο των πιλότων: «Στην αναμέτρηση αυτή είναι σημαντικό ότι δεν είχαμε ανθρώπινες απώλειες».

Δείτε στο 1.25:

 

πηγη

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock