ΕνημέρωσηΟικονομία

Σούπερ μάρκετ: Λιγότερες προσφορές στα ράφια, περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι

Προς τα επίπεδα ρεκόρ της οικονομικής κρίσης κινείται το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να αναζητούν οικονομικότερες λύσεις εν μέσω του συνεχιζόμενου κύματος ακρίβειας που «ροκανίζει» το διαθέσιμο εισόδημά τους.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας το εμπορικό τους σήμα και παραδοσιακά είναι φθηνότερα έναντι των αντίστοιχων επώνυμων προϊόντων. Αν και, όπως εξηγούν παράγοντες της αγοράς, η επιβάρυνση λόγω των πληθωριστικών πιέσεων είναι μεγαλύτερη στα συγκεκριμένα προϊόντα καθώς η αρχική τιμή είναι μικρότερη και παράλληλα στα επώνυμα προϊόντα, μέρος της αύξησης τους κόστους μπορεί να «καλυφθεί» μέσω των προσφορών, εντούτοις παραμένουν συνήθως, συγκριτικά, οικονομικότερες επιλογές.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI το πρώτο εξάμηνο του 2022, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 8,6% φτάνοντας το 16%. Στα ίδια επίπεδα είχε φτάσει και το 2011 ενώ ρεκόρ καταγράφηκε το 2014 όταν το μερίδιο των συγκεκριμένων προϊόντων είχε φτάσει το 19% και το 2013 το 18,3%.

πηγή

loading...

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Εντοπίστηκε Adblock

Φαίνεται ότι χρησιμοποιήστε πρόγραμμα ή επέκταση αποκλεισμού διαφημίσεων Υποστήριξε το kontasas.gr Οι διαφημίσεις επιτρέπουν τη λειτουργία του kontasas.gr Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblock